onsdag den 11. april 2012

Me Jane - You Tarzan........

Flere gange har jeg tænkt - NU GØR JEG DET FANDME.
Mig,- som til tider kan have en fandenivoldsk side og som ofte ikke har den store "forberedelsestid"........

Men lige her er det endnu ikke blevet til noget..... Måske fordi min moar har banket ind i knolden på mig at det er "alle de farlige" og "alle dem de andre ikke vil have" der er på de her sider. Ja - jeg mener datingsiderne.....

Og nej jeg er ikke desperat... Nu har jeg været alene i snart 1½ år og jeg har det dejligt. Dog mangler jeg til tider det der ekstra. Ham der står og venter når jeg kommer hjem og løfter mig op på køkkenbordet til et stort velkomst kys....... og alle de andre ting der er hyggelige når man er 2..... Og ikke bare 2 for at være 2 - men en der udfylder de behov JEG nu har.........!!

Og måske er jeg kræsen.

Men igen - jeg kommer i en stor omgangskreds hvor mange er fraskilte og der er virkelig nogle der går op i strømpefarver, t-shirt mærker, hus/bil, arbejdsplads m.m. Jeg syntes egentlig ikke jeg er særlig kræsen...... Jeg vil gerne have en der udfordrer mig rent personligt, en der har indsigt i livet og ved hvad han vil, en der er selvstændig og som kan tage nogle initiativer (ja den var nok værre), en der er mindst lige så fysisk velfungerende som jeg, en der er fri af tidligere forhold, en der ikke hænger i en snor af en ekskone/kæreste, ikke har økonomi som et bundløst hul (men bare økonomisk fri, som jeg selv) og en som bare har det der der lige fanger mig........!! Om han så er skraldemand, jord/beton arbejder eller pædagog er ligegyldigt!!

Og er det ikke noget med - at hvis jeg beder om det - så kommer det!!!!

Egentlig ved jeg slet ikke om jeg vil have en kæreste....... For jeg leder ikke....... Jeg tror jo at tingene nok skal ske når den rigtige tid er....... Men måske det ikke skadede at kigge lidt??? Han bliver jo nok ikke leveret med postordre..... og dog :)

Men jeg orker sgu egentlig heller ikke det der dating shit!!! Nå hvad laver du så, hvor gammel er du, hvilken cykel har du, hvilke farver strømper går du med...... Aij ok - men for hulen da..... Og det der kødmarkede der er i byen hvor det bare handler om at få gris på gaflen - og jeg spiser IKKE svinekød!!!

Det er ikke fordi jeg ikke har tilbud - men det er jo ikke det det handler om.............. Nå - men tanken bliver lige lagt lidt i skuffen (endnu.....)

Alt det her startede egentlig, da jeg i dag var på besøg hos en skøn veninde som har været single længe og som nu har fået en dejlig kæreste..........!!! Jeg blev bare så glad på hendes vegne - men mærkede også selv et afsavn........ Tror bare jeg skal sove i ske med mine unger i aften ;)

1 kommentar:

  1. En dag vil der komme en ind i dit liv, der vil få dig til at indse, hvorfor det ikke har fungeret med nogen andre <3

    Skøn blog - skal vi følges?

    livetstrae.blogspot.com

    SvarSlet