fredag den 29. juni 2012

Bryster på Halmtorvet

Så så man lige mig. Fuldstændig rundforvirret på Halmtorvet. På vej hen for at hente et bryst….. Ja måske lige en mærkelig start, men det gør det ikke mindre sandt.
Jeg har meldt mig til at deltage i www.mitbryst.com der sætter fokus på kvinder og brystkræft. Værkerne bliver solgt på auktion hvor pengene så går til forskning mod brystkræft.  1300 kvinder skal lave en gipsafstøbning af deres ene bryst og så dekorere det. Det kræver ikke du er kunstner og du kan dekorere det fuldstændig som du vil (en har bl.a. sat kunstigt græs og blomster på hele brystet).
Du er også anonym, så ingen kommer til at vide at det er dit bryst. Jeg var så i dag, inde for at hente mit gipskit – på et kontor som skulle ligge på Halmtorvet. Min GPS syntes så ikke at den skulle vise mig den rigtige destination og jeg står helt rundforvirret på Halmtorvet, i mine haremsbukser, sandaler (solbriller i håret) og top – i REGNVEJR.
Jeg finder så en mand for at spørge om vej. Han kigger på den adresse jeg har og siger så: Er det sådan et træningssted du leder efter??!! Tænkte straks om jeg lignede en der skulle til træning??!! Var helt overbevist om at det var fordi han kunne se hvor veltrænet jeg var (fniser)!! Men var trods alt glad for at han ikke spurgte om hvad jeg kostede i timen J
Jeg fik ringet til de piger der står for projektet og jeg skulle så hen på hjørnet af Halmtorvet og Skelbækgade….. Endelig – fandt jeg ”mit bryst”.
Nu står det så klar i en bøtte – fyldt med gips. Klar til at tørre natten over og jeg glææææder mig vildt til at skulle til at dekorere det.
Ikke nok med det – så købte jeg et ekstra – i gave til min mor J Hun så godt nok lidt skeptisk ud for sin ”gave” – men hun har ”tygget” på det og i morgen tager jeg ud og leger ”doktor”gips og så skal hun også i gang!
Det er HELT anonymt – så kom frisk tøser. Deltag og støt et godt formål!
I behøver IKKE at tage ind på Halmtorvet – i kan sagtens få det sendt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar