torsdag den 13. december 2012

Et kvantespring - ud af min comfortzone!

Jeg har bevæget mig vildt ud af min comfortzone. Gjort noget jeg aldrig havde forstillet mig jeg skulle gøre. Brudt grænser – med et vildt fremmede menneske. En MAND – EN NØGEN MAND!

Jeg har fået en tantra massage. Med hele pivtøjet og incl. en meget velproportioneret yngre nøgen mand. Her ved jeg at mange allerede vil sidde med en grimasse og jeg ved også at nogle vil tænke hvorfor dog det…... eller andre ting. 
Ja jeg kan godt gå i byen og finde mig et engangsknald, jeg kan også ”yellowe” (og her hentyder jeg ikke til min eltandbørste) eller andet. Men jeg havde for en gang skyld brug for en mand der vidste hvad han lavede/gjorde og ikke var daller vissen eller helt på herrens mark!

Så jeg betalte for en gang omsorg….. En meget kærlig omsorg! En omsorg hvor der ikke blev krævet noget tilbage af mig. Hvor det kun handlede om mig – uden bagtanker! En meget surrealistisk oplevelse. Både fantastisk og død frustrerende på samme tid. For søren der kom en masse mønstre frem jeg ikke havde set før og sagde goddag - bagefter…..
At skulle være fuldstændig blottet – sammen med et helt fremmede menneske, krævede da bestemt mod, fra min side. Havde prøvet at ligge min hjerne for ikke at tænke det hele ihjel….. For så var jeg aldrig taget afsted.

Jeg er glad for jeg gjorde det – for søren ham tog jeg gerne med hjem og lod ham bo i mit walk in closet i en skuffe og hev ham frem engang om dagen for at fylde min kærlighedsbeholder op……  Det kunne jeg godt blive afhængig af. Men igen – kan ikke lade være med at synes det er en smule kunstigt…… Jeg ved godt at vi sagtens kan give ubetinget kærlighed til mennesker vi ikke kender overhovedet. Samtidig er det at være nøgen og blottet noget der hører til et partnerskab med gensidig respekt fyldt med kærlighed. I min verden. Jeg er på usigelig kort tid kommet  meget tæt på et andet menneske – sådan tror jeg også han har det – uden jeg i grunden skal blande mig på hans banehalvdel.
Det kræver sørme også noget af sådan en mand. At skulle give ubetinget kærlighed – til fremmede kvinder….. Respekt for det! Og jeg ved godt at mange mænd måske her vil tænke – cool job – især hvis de selv kunne vælge til og fra. Men det kræver da bestemt en professionel side- og hvornår går han for langt!

Jeg giver ikke hans nummer – for han skal bo i min skuffe – i mit walk in closet.
 

1 kommentar:

  1. Jeg siger thumbs up - og you go girlfriend - ENJOY
    Jeg har en single veninde, der giver sig selv en tantra-fest en gang i måneden - og hun er s'gu blevet et gladere menneske. Jeg elsker at høre om deres FEST - det er sat'me go' krydderi til en gammel kone som mig - i et forhold, der snart har varet i tyve år tihi

    SEJT SKATTE

    SvarSlet