lørdag den 5. januar 2013

Love is in the air - and I BREATHE!!!

Nytåret 2011/2012 var jeg på arbejde. Det har jeg nu været mange nytårsaftner, selv i år 2000 var det mig der havde vagten i Operation i Lufthavnen. Nytåret har egentlig aldrig rigtig sagt mig noget.

Det samme med nytårs fortsætter. Jeg har aldrig lavet et nytårsfortsæt….. Jeg gør det jeg har lyst til og det jeg synes er godt for mig – hele året. Det afhænger ikke af om vi skifter de sidste tal ud på årstallet.

Dog kan jeg huske at jeg sidste år havde et nytårs ØNSKE……. Jeg kan huske at jeg havde en god og dyb samtale med en veninde, som jeg heldigvis tit har og jeg kan huske at jeg sagde at jeg i 2012 rigtig gerne ville blive forelsket. Nu er det jo sådan at jeg før har været forelsket. Og jeg nærmer mig til tider maniske tilstande – og selv min mor troede engang at jeg var ved at blive psykisk syg. Forelskelse kan ramme rigtig hårdt – på den fede måde…….
December 2012 kom og jeg havde rent faktisk slet ikke skænket mit sidste nytårsønske en tanke. Lige indtil det skete………. Midt i december – kort før jul mødte jeg ham der kunne gøre det der ved mig. Ved min mavefornemmelse og mit hjerte. En som umiddelbart aldrig ville være min type – og jeg sikkert heller ikke hans.

Total surrealistisk og absolut ikke planlagt. Det vildeste var at første gang jeg mødte ham var vi nøgne sammen og det eneste vi sagde var goddag og farvel – bortset fra min lidt tossede humor før/efter.
At vi så begge havde samme følelse og at vi kort tid mødtes under helt andre omstændigheder lå bare i luften. At jeg så blev ramt af et attak mens han var hos mig første gang – skjulte jeg godt. Næste morgen blev jeg indlagt – og var på sygehuset i 4 dage……… Når jeg gør noget – så gør jeg det 412%.

Så snart jeg kom hjem fra sygehuset mødtes vi igen – total u planlagt fra min side – og mine unger var her….. Men tingene var bare helt naturlige.
Ungerne er blevet fuldstændig vilde med ham. Alting er gået sindssygt stærkt, men alligevel er det bare rigtigt. Vi skal hverken giftes eller flytte sammen. Han bor i København og jeg har jo ofte en kalender der ligner en børnetegning – men jeg er sikker på at der kan blive plads til det hele.

Og samtidig er det lidt syret at jeg er løbet med ”min massør”……… Og han er røv lækker <3 Hollywood go home!
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar