torsdag den 15. august 2013

Syndfloden skal man ikke spøge med!!!

I dag skete det. Jeg skulle til tjek på Haslev Sclerosehospital efter min indlæggelse. På vejen derned kan jeg godt mærke at den cafe latte jeg fik til morgen pressede sig på i min blære. Jeg kan se at det ikke lige er muligt at holde ind til siden og afmærke teritorium i en busk, da jeg så ville sidde for fuld skue til enten vejen, eller husene omkring. Jeg kigger på GPSen som siger ankomst om 8 min. Jeg kniber det bedste jeg har lært.
Lander på P-pladsen og ved der er et toilet lige inden for døren. Så snart jeg træder ud af bilen, så åbner hanen sig. Og her er det ikke bare 3 dryp fra hanen, men en syndflod der ville gøre en hver Pampers ble misundelig!
Jeg skynder mig ind på toilettet og får afleveret de sidste dråber og trækker bukserne op! Tænker det kan nok ikke ses, selvom jeg godt kan mærke at mine bukser er 5 kg tungere. Vender mig mod spejlet og vil lige hilse at sige at lyse cowboybukser og 10 liter tis - ikke er en god kombi.
Mig ud i bilen igen. Nu skulle jeg være til mødet, men leder febrilsk efter en løsning. Kunne godt troppe op med bar røv, men tænker at det kan jeg ikke byde nogen.
Finder min søns badehåndklæde og overvejer seriøst at ankomme med "Spiderman" omkring livet og bar røv indenunder.
Heldigvis har jeg en stor bil hvor jeg kan smide alt det våde tøj og heldigvis har jeg vådservietter i bilen til ungernes isansigter m.m. Nu er det mig der får brug for dem!

Finder en pose med stofrester fra min syning. Hiver næsten alt ud, for at se om der ikke bare er et stykke stof jeg kan binde om livet som en smart "sarong" og så bare have bar røv under. Men det ville blive en meget (læs: utrolig lille) kort "sarong".
Pludselig skuer mit øje, aller nederst i posen med stof, et uafsluttet projekt. En buksedragt der kun lige var syet sammen i benene. På med den (og bar røv). Pyt med tråde der hænger ned over mine tæer. Får hevet bæltet af mine våde cowboybukser og det omkring til at holde den oppe. Får hevet sammen i siden, så det ikke kan ses at jeg er bar indenunder. Får lavet en god pølse om maven og trukket blusen godt ned over. Kønt var det ikke, men det var brugbart!

Afsted til møde. Fik kort forklaret at jeg havde et mindre teknisk uheld og så kom hundeøjnene. Kunne se at de havde ondt af mig. Heldigvis fik jeg fyret en joke af, så de hurtigt glemte det!

Klog (eller mindre klog) som jeg er, hælder jeg mindst 4 kopper the ned under mødet. Da vi afslutter mødet gentager situationen sig. NÆSTEN. Jeg skal tisse - som i tisse rigtig meget! Finder et toilet og ser mig selv trippe rundt på tæerne og febrilsk prøve at vikle (læs: FLÅ) den mumieforbinding jeg har lavet med mit bælte, for at holde dragten oppe. Det havde jeg gjort grundigt. Det er lige før det går galt........ igen - og så havde jeg seriøst kun "bar røv" tilbage. Heldigvis har jeg ingen trusser på og heldigvis får jeg ramt toilettet ;)

Mig ud i bilen og hjem. Hjem til et dejligt bad og en vaskemaskine der blev sat igang med det samme. Og heldigvis en meget sød kæreste - der tog imod mig med åbne arme, på trods af tissetøj under armen.

Og heldigvis har jeg nogle helt fantastiske veninder der fortæller om urinslæder m.m. istedet for at give mig hundeøjne.....

Nogle gange er det bogstaveligt talt en "pisse/lorte" sygdom!!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar