mandag den 9. december 2013

ÉT år "Niller"!

Nu er der gået et år. Et år i parforhold. Første rigtige parforhold efter min skilsmisse. Jeg fandt lykken. Helt selv. Uden hjælp fra diverse dating bureauer eller lign.

Lidt pudsigt at vi begge var dér!
Klar til parforhold, kaste alt vi havde i hænderne og kaste os ud i det. Vi var nok ikke klar over, at vi var klar. Det gik stærkt. Det var 220 km på motorvejen – lige oveni et attak. Og han blev – og var ikke skræmt væk! Tværtimod….. Det synes jeg var sejt.
Samtidig fik han ikke kun en kæreste, han blev også pludselig bonusfar til 2 børn. Med alt hvad dertil hører. Han kom fra en single tilværelse, selvstændig og lejlighed på Nørrebro. Til pludselig at være partner og indgå i en familie! Med lektier, madpakker, sygdom og rimelig faste spisetider!

Ret utroligt. At vi stadig er sammen. Mig som elskede min ”egen” tid, min tilværelse alene m.m. Ham som var selvstændig, med egen forretning og kun sig selv at tænke på!
Jeg kan huske at han i december sidste år, sagde at han havde siddet i en af mine stole og pludselig så han det som en film der afspillede sig. At det var total syret pludselig at sætte sig i 3. position og se ham selv indgå i en familie! Fra den ene dag til den anden.

En af grundene til at det er lykkedes, er fordi at vi på trods af nogle forskelligheder, er rigtig ens på mange områder. Ens på den måde vi tænker og vi supplerer hinanden rigtig godt. Vi er positive og så er humor en vigtig ting i vores hverdag! Vi giver hinanden plads og rum!
Derudover er vi ikke flyttet sammen. Vi har stadig ene perioder som giver os chance for at savne hinanden.

Vi skændes ikke – og han overlever mine udbrud, når alting bliver for meget og jeg synes jeg er lige lovlig klodset. Når dagen bliver ved med at vælte og jeg hver gang prøver at rejse mig positivt og til sidst bare brænder ud, med tårerne stående i øjnene fordi jeg ikke lige magter mere. Så har han altid en løsning på tingene. DET er fantastisk!
Jeg er stadig FORELSKET til op over begge ører! Både i min dejlige kæreste og vores liv sammen! Ligeså er mine børn!

Baby vores forhold er som den fedeste Land Rover. Rumelig, plads til alle, sejtrækker og klarer alle bump på vejen. Den har jordforbindelse og kan alligevel være "flyvende" når den får gas! Er sikker på at den også kan give godt med kriller i maven på bakkede veje! JegElskerDig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar