tirsdag den 21. januar 2014

I have a dream..............

En klog sort mand sagde engang: I HAVE A DREAM. De fleste husker nok Martin Luther Kings tale! Det er en af de personligheder som har sat sine spor hos de fleste! SEJT!

Vi har det alle. Drømme. Hvad afspejler de og hvad gør de ved os? Både vores drømme om fremtiden, nutiden og de drømme der kommer til os om natten.

Jeg drømmer meget. Om fremtiden og nutiden. Ofte gør jeg noget ved dem, men nogle får også bare lov at være – lige derude, hvor jeg kan se den, mærke den og være i følelsen. Drømme er fantastiske og nogle gange ikke så realistiske. Det er det fantastiske ved drømme!
Så er der de drømme der kommer til os når vi sover. Jeg er helt sikker på, at jeg ville være et glimrende psykologisk studie for en drømmetyder (eller psykolog for den sags skyld). Sjældent kan jeg dog huske mine drømme.  Jeg ved at vi alle drømmer - og nogle gange mange drømme i løbet af natten. Jeg husker dem dog sjældent. Men i nat – står den sole klar! Det er surrealistisk, så virkelig en drøm kan være – så usandsynlig og ikke mindst mærkelig! Og hvad betyder det. Hvorfor var det lige det, jeg drømte? Hvorfor var det lige det sted og de personer der var indblandet.

Min drøm i nat var om Joey Moe….. Tag den! Sjovt nok sad jeg i kørestol til en af hans koncerter og vi blev stormende forelsket…….. Og resten tåler vist ikke dagens lys ;) Jeg mener – mange kvinder i min aldersgruppe, drømmer om George Clooney, Johnny Deep, Thomas Helmig eller Robbie Williams!
Jeg er ikke speciel fan af Joey Moe. Bevares, han er da en yderst pæn ung mand og jeg kan bestemt godt svinge stængerne til hans musik og lave ormen på gulvet (eller noget der ligner). Ellers har jeg ikke nogen specielle tanker omkring ham.

Når jeg nu ligger der om aftenen. Puden kærtegner min kind, dynen er stoppet godt ind under kroppen og fosterstillingen er indtaget. Hvad gør så lige at Joey Moe, bliver hovedpersonen i min drøm?
Nå, men jeg går med et sagligt smil på læben i dag………. Jeg fik den store rusketur i nat (tihi)!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar