mandag den 15. december 2014

Husk at lege!!!

Forleden dag havde jeg to års dag med min kæreste. Han havde været i København nogle dage og jeg tog ind til ham. Jeg ville gerne i IKEA og tænkte at det måtte da være den optimale kæreste test.

Dagen hvor der samtidig var varslet storm over Danmark. Skide godt planlagt.

Vi tager i IKEA og skulle bare have nogle småting til juleaften. Vi går igennem området med puder og der går et ældre ægtepar i nærheden af os. Manden med vognen og kvinden går rundt og kigger. Hvis hun stod på hovedet ville hun være et kæmpe smil og egentlig ser det ud som om manden meget hellere ville være et andet sted.
Pludselig griber min kæreste en pude og giver mig et ordentligt fur. Jeg fanger den største og bedste pude og pludselig står vi i en ordentlig pudekamp mens vi griner. Vi får lagt puderne væk og puster ud. Manden nærmer sig imens han sagte siger: "Hvor er det skønt at se at det barnlige tarv stadig er intakt hos nogle". Vi smiler og går videre, alt imens han stadig står ved vognen og konen kigger på varer.
Senere er vi hjemme og skal se film på Netflix. Jeg sidder klar ved fjernsynet og pludselig kommer der et billede af min kæreste. Han er gået ind på YouCam hvor man kan lave de vildeste animationer af sig selv, via webcamet på pc'en. Jeg får så ondt i mine kæber og min mave af grin. Jeg vil selv prøve og alt imens jeg sidder der og laver de skøreste ansigter og tårrene triller ned af kinderne af grin, bliver jeg rigtig taknemmelig. Taknemmelig over at vi har bevaret vores barnlighed. At alting ikke behøver at være så alvorligt. Netop også derfor elsker jeg ham så meget.

Husk at lege!

Et at det smukke billeder fra YouCam :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar